Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
działania to rozwój integracji europejskiej i umiędzynarodowianie się przedsiębiorstw, co oznacza, że coraz trudniej jest utrzymać pozycję na poszczególnych rynkach, gdyż stają się one coraz mniej oddzielone od innych.
Tę strategię stosują zwykle małe przedsiębiorstwa, które nie mogą działać w dużej skali całego rynku europejskiego.
Paneuropejska strategia niskich cen
Taki wariant przyjmują zazwyczaj duże firmy, które działają w dużej skali i wyzyskują jej korzyści. Jest to możliwe dzięki ujednolicaniu się popytu w różnych krajach europejskich i likwidacji barier taryfowych i pozataryfowych, co umożliwia masową w skali międzynarodowej sprzedaż produktów po relatywnie niskich cenach.

Skoncentrowana geograficznie strategia dyferencjacji

Takie rozwiązanie strategiczne oznacza
działania to rozwój integracji europejskiej i umiędzynarodowianie się przedsiębiorstw, co oznacza, że coraz trudniej jest utrzymać pozycję na poszczególnych rynkach, gdyż stają się one coraz mniej oddzielone od innych.<br>Tę strategię stosują zwykle małe przedsiębiorstwa, które nie mogą działać w dużej skali całego rynku europejskiego.<br>Paneuropejska strategia niskich cen<br>Taki wariant przyjmują zazwyczaj duże firmy, które działają w dużej skali i wyzyskują jej korzyści. Jest to możliwe dzięki ujednolicaniu się popytu w różnych krajach europejskich i likwidacji barier taryfowych i pozataryfowych, co umożliwia masową w skali międzynarodowej sprzedaż produktów po relatywnie niskich cenach.<br><br>&lt;tit&gt;Skoncentrowana geograficznie strategia dyferencjacji&lt;/&gt;<br><br>Takie rozwiązanie strategiczne oznacza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego