Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
workiem treningowym dla szalonych sadystów. W najlepszym przypadku na łamach mangowych komiksów przedstawiane są jako nimfomanki, które nie pogardzą nikim i niczym
Tomasz Karczewski

Manga to Japonia. Skomplikowana, intrygująca, owładnięta manią mechanizacji i komputeryzacji. Dzięki Yakuzo Takada, Tetsuyia Kumagi, Toshimichi Suzuka czy Neoko Hasagawa, najsławniejszym twórcom mangi, którzy potrafią połączyć wartką fabułę z oryginalnymi scenariuszami, a nawet filozoficznym przesłaniem, nakłady komiksów sięgają milionów egzemplarzy. W Japonii nie ma grupy społecznej, która nie śledziłaby losów mangowych bohaterów. Erotyzmem, czy wręcz pornografią, szokują tylko rysownicy słabsi, mało znani, którzy grają na prymitywnych instynktach i traktują mangę tylko i wyłącznie jako źródło pieniędzy. Dlatego
workiem treningowym dla szalonych sadystów. W najlepszym przypadku na łamach mangowych komiksów przedstawiane są jako nimfomanki, które nie pogardzą nikim i niczym&lt;/intro&gt;<br>&lt;au&gt;Tomasz Karczewski&lt;/au&gt;<br><br>Manga to Japonia. Skomplikowana, intrygująca, owładnięta manią mechanizacji i komputeryzacji. Dzięki Yakuzo Takada, Tetsuyia Kumagi, Toshimichi Suzuka czy Neoko Hasagawa, najsławniejszym twórcom mangi, którzy potrafią połączyć wartką fabułę z oryginalnymi scenariuszami, a nawet filozoficznym przesłaniem, nakłady komiksów sięgają milionów egzemplarzy. W Japonii nie ma grupy społecznej, która nie śledziłaby losów mangowych bohaterów. Erotyzmem, czy wręcz pornografią, szokują tylko rysownicy słabsi, mało znani, którzy grają na prymitywnych instynktach i traktują mangę tylko i wyłącznie jako źródło pieniędzy. Dlatego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego