Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
implikacje wartościujące zgodne z dotychczasowymi poglądami.
Postawy wobec obiektów w otoczeniu lub ich reprezentacja w przekazach komunikacyjnych charakteryzują się określonym kierunkiem i stopniem wartościowania emocjonalnego, natężeniem (siłą), dostępnością oraz zakresem obiektu postawy. Kierunek postawy odnosi się do oceny w kategoriach pozytywny-negatywny, czyli rodzaju odczuć wobec danego obiektu.
Pojęcie stopnia wartościowania emocjonalnego pozwala określać natężenie związane z postawą emocji. Siła (natężenie) postawy odnosi się do określenia jej intensywności w odniesieniu do wszystkich komponentów oraz oceny jej ważności przez podmiot. Pojęcie dostępności charakteryzuje siłę związku między obiektem a wartościowaniem tego obiektu przez podmiot. Odnosi się także do łatwości uświadomienia sobie postawy przez
implikacje wartościujące zgodne z dotychczasowymi poglądami. <br>Postawy wobec obiektów w otoczeniu lub ich reprezentacja w przekazach komunikacyjnych charakteryzują się określonym kierunkiem i stopniem wartościowania emocjonalnego, natężeniem (siłą), dostępnością oraz zakresem obiektu postawy. Kierunek postawy odnosi się do oceny w kategoriach pozytywny-negatywny, czyli rodzaju odczuć wobec danego obiektu. <br>Pojęcie stopnia wartościowania emocjonalnego pozwala określać natężenie związane z postawą emocji. Siła (natężenie) postawy odnosi się do określenia jej intensywności w odniesieniu do wszystkich komponentów oraz oceny jej ważności przez podmiot. Pojęcie dostępności charakteryzuje siłę związku między obiektem a wartościowaniem tego obiektu przez podmiot. Odnosi się także do łatwości uświadomienia sobie postawy przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego