Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
sprzedaży pod własnymi markami jest największa brytyjska sieć supermarketów - Sainsbury. W 1992r. firma ta sprzedała różnego rodzaju produkty oznakowane 8tys. marek własnych z ogólnej liczby 16tys. marek firm detalicznych na tym rynku.
W ostatnich latach widać wyraźnie nasilający się proces internacjonalizacji firm handlowych. Główne czynniki takiego rozwoju to: zmieniające się warunki rynkowe, nasilająca się konkurencja w poszczególnych krajach, strata przewagi konkurencyjnej na skutek wprowadzania przez konkumentów podobnych systemów sprzedaży.
O rozwoju internacjonalizacji handlu detalicznego w krajach Unii Europejskiej świadczy wzrost liczby przedsiębiorstw handlowych, działających w skali międzynarodowej. W 1970r. było ich 120, natomiast pod koniec 1993r. ich liczba zwiększyła się do
sprzedaży pod własnymi markami jest największa brytyjska sieć supermarketów - Sainsbury. W 1992r. firma ta sprzedała różnego rodzaju produkty oznakowane 8tys. marek własnych z ogólnej liczby 16tys. marek firm detalicznych na tym rynku.<br>W ostatnich latach widać wyraźnie nasilający się proces internacjonalizacji firm handlowych. Główne czynniki takiego rozwoju to: zmieniające się warunki rynkowe, nasilająca się konkurencja w poszczególnych krajach, strata przewagi konkurencyjnej na skutek wprowadzania przez konkumentów podobnych systemów sprzedaży.<br>O rozwoju internacjonalizacji handlu detalicznego w krajach Unii Europejskiej świadczy wzrost liczby przedsiębiorstw handlowych, działających w skali międzynarodowej. W 1970r. było ich 120, natomiast pod koniec 1993r. ich liczba zwiększyła się do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego