Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
do wiadomości oraz jej argumentacji jest podstawą do określenia efektywności reklamy na podstawie współczynników dotarcia wiadomości do odbiorcy. Z reguły nie uwzględniają one faktu, że wywołanie określonej postawy może także zależeć od treści i formy komunikatu, co jest niezwykle interesującym uproszczeniem.
Wartość wynikająca z przynależności obiektu do grupy o istotnej ważności dla odbiorcy. Oceny oparte na czynnikach poznawczych charakteryzują trzy podstawowe cechy: pewność tworzonej oceny, waga oraz wyrazistość. Pewność oceny wiąże się z jej trwałością oraz niewielkim zakresem korekt, wynikających z analizowania jej jakości pod względem innych ocen, niż oceny kryteriów użyte przy jej tworzeniu. Waga oceny w swym podstawowym znaczeniu
do wiadomości oraz jej argumentacji jest podstawą do określenia efektywności reklamy na podstawie współczynników dotarcia wiadomości do odbiorcy. Z reguły nie uwzględniają one faktu, że wywołanie określonej postawy może także zależeć od treści i formy komunikatu, co jest niezwykle interesującym uproszczeniem. <br>Wartość wynikająca z przynależności obiektu do grupy o istotnej ważności dla odbiorcy. Oceny oparte na czynnikach poznawczych charakteryzują trzy podstawowe cechy: pewność tworzonej oceny, waga oraz wyrazistość. Pewność oceny wiąże się z jej trwałością oraz niewielkim zakresem korekt, wynikających z analizowania jej jakości pod względem innych ocen, niż oceny kryteriów użyte przy jej tworzeniu. Waga oceny w swym podstawowym znaczeniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego