Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
korzyści skali. Przedsiębiorstwa zaliczone do grupy "baronów" cechują się tym, że mają silne atuty konkurencyjne na ograniczonej liczbie rynków. Są także w dobrej sytuacji, a ich rozwój na rynku Unii Europejskiej powinien mieć charakter selektywny, tzn. dokonywać się albo poprzez wzmocnienie pozycji dobrze już ulokowanych produktów na rynkach, albo poprzez wchodzenie na nowe rynki.
Wprowadzenie zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego w Unii Europejskiej stanowi ułatwienie w stosowaniu strategii wchodzenia na nowe rynki. Firmy określane jako "ekspansjoniści" przyjęły za strategie swego rozwoju ekspansję geograficzną. Atuty ich produktów nie są wprawdzie duże, ale efekty ekonomiczne osiąga się dzięki działaniu na dużej liczbie rynków.
W
korzyści skali. Przedsiębiorstwa zaliczone do grupy "baronów" cechują się tym, że mają silne atuty konkurencyjne na ograniczonej liczbie rynków. Są także w dobrej sytuacji, a ich rozwój na rynku Unii Europejskiej powinien mieć charakter selektywny, tzn. dokonywać się albo poprzez wzmocnienie pozycji dobrze już ulokowanych produktów na rynkach, albo poprzez wchodzenie na nowe rynki.<br>Wprowadzenie zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego w Unii Europejskiej stanowi ułatwienie w stosowaniu strategii wchodzenia na nowe rynki. Firmy określane jako "ekspansjoniści" przyjęły za strategie swego rozwoju ekspansję geograficzną. Atuty ich produktów nie są wprawdzie duże, ale efekty ekonomiczne osiąga się dzięki działaniu na dużej liczbie rynków.<br>W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego