Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wysokości 350FRF. Francuscy konsumenci zwrócili się ze skargą do swej krajowej organizacji do samokontroli reklamy, a ta przy współudziale EASA dotarła do firmy irlandzkiej i doprowadzono do tego, że tego typu reklama już się nie pojawiła.
2. Amerykańskie biuro podróży wspólnie z brytyjską agencją turystyczną prowadziło w angielskiej prasie reklamę wczasów. W ogłoszeniu reklamowym było zawarte stwierdzenie: "Spędźcie urlop w amerykańskim letnim mieście" i zaprezentowane zdjęcie plaży pod Chicago w letni dzień. Cena za urlop z przelotem samolotem wynosiła 289GBP. W praktyce okazało się jednak, że za tę cenę oferowano wczasy w miesiącach jesiennych i w zimie. Skarga Anglików chcących skorzystać
wysokości 350FRF. Francuscy konsumenci zwrócili się ze skargą do swej krajowej organizacji do samokontroli reklamy, a ta przy współudziale EASA dotarła do firmy irlandzkiej i doprowadzono do tego, że tego typu reklama już się nie pojawiła.<br>2. Amerykańskie biuro podróży wspólnie z brytyjską agencją turystyczną prowadziło w angielskiej prasie reklamę wczasów. W ogłoszeniu reklamowym było zawarte stwierdzenie: "Spędźcie urlop w amerykańskim letnim mieście" i zaprezentowane zdjęcie plaży pod Chicago w letni dzień. Cena za urlop z przelotem samolotem wynosiła 289GBP. W praktyce okazało się jednak, że za tę cenę oferowano wczasy w miesiącach jesiennych i w zimie. Skarga Anglików chcących skorzystać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego