Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
72 na zaledwie 59 mm przy niezmienionej średnicy cylindra. Oba silniki pochylone są do przodu pod kątem 5o. Szybkości maksymalne określa sio na 128 i 192 km/godz. Przypuszczalna masa wozu gotowego do drogi wynosić będzie ok. 681 kg.
Na razie planuje sio wytwarzanie wozu Audi 50/VW jedynie w wersji trójdrzwiowej, później, po pełnym rozruchu produkcji, dojdzie być może również i małe coupe.
Nowe modele wraz z samochodem Golf mają łącznie zastąpić wysłużonego chrabąszcza, jeśli tylko jakość wykonania i trwałość będzie na poziomie dotychczas przypisywanym firmie z Wolfsburga można się spodziewać, iż konkurencja - Fiat i Renault - nie będzie miała łatwego
72 na zaledwie 59 mm przy niezmienionej średnicy cylindra. Oba silniki pochylone są do przodu pod kątem 5o. Szybkości maksymalne określa sio na 128 i 192 km/godz. Przypuszczalna masa wozu gotowego do drogi wynosić będzie ok. 681 kg. <br>Na razie planuje sio wytwarzanie wozu Audi 50/VW jedynie w wersji trójdrzwiowej, później, po pełnym rozruchu produkcji, dojdzie być może również i małe coupe. <br>Nowe modele wraz z samochodem Golf mają łącznie zastąpić wysłużonego chrabąszcza, jeśli tylko jakość wykonania i trwałość będzie na poziomie dotychczas przypisywanym firmie z Wolfsburga można się spodziewać, iż konkurencja - Fiat i Renault - nie będzie miała łatwego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego