Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamowej, wpływ poziomu zaangażowania na przetwarzanie wiadomości odnosi się do intensywności i jakości przetwarzania informacji w trakcie początkowych ekspozycji lub jest skutkiem ważności elementów przekazu dla odbiorcy, a także konsekwencją stosunku docierających informacji, wobec uprzednich postaw związanych z desygnatami wiadomości.
Jeśli kampania przebiega efektywnie, stopień zaangażowania odbiorcy w stosunku do wiadomości i jej elementów zmienia się podczas kolejnych ekspozycji komunikatu, osiągając coraz wyższe natężenie. Jego wzrost może mieć charakter skokowy, na skutek pojawiania się treści ważnych i istotnych dla odbiorcy, albo też czynników wywołujących silne reakcje emocjonalne. Stopień zaangażowania adresata komunikatu reklamowego ze względu na jakość przetwarzania informacji, wiąże się z
reklamowej, wpływ poziomu zaangażowania na przetwarzanie wiadomości odnosi się do intensywności i jakości przetwarzania informacji w trakcie początkowych ekspozycji lub jest skutkiem ważności elementów przekazu dla odbiorcy, a także konsekwencją stosunku docierających informacji, wobec uprzednich postaw związanych z desygnatami wiadomości. <br>Jeśli kampania przebiega efektywnie, stopień zaangażowania odbiorcy w stosunku do wiadomości i jej elementów zmienia się podczas kolejnych ekspozycji komunikatu, osiągając coraz wyższe natężenie. Jego wzrost może mieć charakter skokowy, na skutek pojawiania się treści ważnych i istotnych dla odbiorcy, albo też czynników wywołujących silne reakcje emocjonalne. Stopień zaangażowania adresata komunikatu reklamowego ze względu na jakość przetwarzania informacji, wiąże się z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego