Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
konsekwencji zmiana postawy wobec desygnatów wiadomości może być jedynie rozpoczynana przez zmianę relewantnych przekonań, co powoduje ujmowanie procesu zmiany postaw jako funkcji niezgodności przekonań posiadanych i pożądanych oraz facylitacji elementów wiadomości. Związek matematyczny między niezgodnością i zmianą postawy staje się współzależny na poziomie facylitacji wywoływanej przez czynniki związane z elementami wiadomości lub cechami nadawcy.
Zgodnie z tym, zmiana postaw jaką wywołać ma treść wiadomości, musi początkowo odnosić się do zmiany początkowych przekonań, ze względu na siłę związku między kształtowaną postawą a tymi przekonaniami. Zdecydowana większość wiadomości konstruowanych dla potrzeb kampanii reklamowych oparta jest na wiązkach atrybutów, których modyfikacja w zakładanym strategicznie
konsekwencji zmiana postawy wobec desygnatów wiadomości może być jedynie rozpoczynana przez zmianę relewantnych przekonań, co powoduje ujmowanie procesu zmiany postaw jako funkcji niezgodności przekonań posiadanych i pożądanych oraz facylitacji elementów wiadomości. Związek matematyczny między niezgodnością i zmianą postawy staje się współzależny na poziomie facylitacji wywoływanej przez czynniki związane z elementami wiadomości lub cechami nadawcy. <br>Zgodnie z tym, zmiana postaw jaką wywołać ma treść wiadomości, musi początkowo odnosić się do zmiany początkowych przekonań, ze względu na siłę związku między kształtowaną postawą a tymi przekonaniami. Zdecydowana większość wiadomości konstruowanych dla potrzeb kampanii reklamowych oparta jest na wiązkach atrybutów, których modyfikacja w zakładanym strategicznie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego