Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
struktura rodziny i religia, mają istotny wpływ na hierarchie wartości, stosunek do wartości kulturowych i styl życia. W niektórych krajach te czynniki mają silniejszy wpływ na subgrupy kulturowe powstające w krajach sąsiednich, niż na inne grupy w tych samych krajach. Autor podaje przykład, że robotnicy zatrudnieni w niemieckiej fabryce mają więcej wspólnego z robotnikami włoskimi, niż z nauczycielami w szkołach niemieckich.
Czynnikiem kulturowym wpływającym na tworzenie się różnych grup konsumentów jest język. W niektórych przypadkach może on być czynnikiem bardziej łączącym ludzi, niż narodowość. Przykładowo, Belgowie posługujący się językiem flamandzkim są w wielu sprawach bliżsi Holendrom, niż swym rodakom mówiącym po
struktura rodziny i religia, mają istotny wpływ na hierarchie wartości, stosunek do wartości kulturowych i styl życia. W niektórych krajach te czynniki mają silniejszy wpływ na subgrupy kulturowe powstające w krajach sąsiednich, niż na inne grupy w tych samych krajach. Autor podaje przykład, że robotnicy zatrudnieni w niemieckiej fabryce mają więcej wspólnego z robotnikami włoskimi, niż z nauczycielami w szkołach niemieckich.<br>Czynnikiem kulturowym wpływającym na tworzenie się różnych grup konsumentów jest język. W niektórych przypadkach może on być czynnikiem bardziej łączącym ludzi, niż narodowość. Przykładowo, Belgowie posługujący się językiem flamandzkim są w wielu sprawach bliżsi Holendrom, niż swym rodakom mówiącym po
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego