Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
właściciele firm nie muszą wcale być miłośnikami sportu. Prowadzą taką reklamę, gdyż sport - jak twierdzi wspomniany przedsiębiorca - jest najlepszym nośnikiem treści reklamowych. Liczy się tu przede wszystkim business.
Jak wykazało cytowane już badanie, segmentem rynku, do którego można skutecznie dotrzeć przy pomocy tego typu reklamy są w RFN ludzie w wieku poniżej 29 lat, pracujący jako wykwalifikowani fachowcy, zarabiający do 2000 DM i mieszkający w miastach o liczbie mieszkańców nie przekraczającej 100 000. Jak z powyższego wynika, reklama prowadzona w czasie imprez sportowych byłaby szczególnie przydatna dla firm produkujących i sprzedających towary z przeznaczeniem dla tego określonego segmentu. Chodzi tu oczywiście
właściciele firm nie muszą wcale być miłośnikami sportu. Prowadzą taką reklamę, gdyż sport - jak twierdzi wspomniany przedsiębiorca - jest najlepszym nośnikiem treści reklamowych. Liczy się tu przede wszystkim business. <br>Jak wykazało cytowane już badanie, segmentem rynku, do którego można skutecznie dotrzeć przy pomocy tego typu reklamy są w RFN &lt;page nr=26&gt; ludzie w wieku poniżej 29 lat, pracujący jako wykwalifikowani fachowcy, zarabiający do 2000 DM i mieszkający w miastach o liczbie mieszkańców nie przekraczającej 100 000. Jak z powyższego wynika, reklama prowadzona w czasie imprez sportowych byłaby szczególnie przydatna dla firm produkujących i sprzedających towary z przeznaczeniem dla tego określonego segmentu. Chodzi tu oczywiście
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego