Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
szybkość identyfikacji, modyfikują relacje wielkości, decydują o selekcji informacji z tła bodźcowego. Ich najistotniejsza funkcja, w kontekście dostępnych możliwości decyzyjnych, wiąże się z wpływem na selekcję informacji oraz tendencją do umacniania preferencji percepcyjnych wobec określonej klasy informacji. Powoduje to zwiększenie prawdopodobieństwa ich występowania. W warunkach naturalnego odbioru percepcja ma charakter wieloznaczny, a preferencje wobec różnych informacji są równomierne i pojawiają się równocześnie.

w wyniku percepcji komunikatów reklamowych, ze względu na uzyskany silny status motywacyjny, mogą stanowić punkt odniesienia dla przebiegu komunikacji w sytuacjach sprzedaży. Z reguły też określają jej początek. Decyzje konsumenckie oparte na kryteriach racjonalnych ograniczone są dwoma czynnikami:
- trudnością
szybkość identyfikacji, modyfikują relacje wielkości, decydują o selekcji informacji z tła bodźcowego. Ich najistotniejsza funkcja, w kontekście dostępnych możliwości decyzyjnych, wiąże się z wpływem na selekcję informacji oraz tendencją do umacniania preferencji percepcyjnych wobec określonej klasy informacji. Powoduje to zwiększenie prawdopodobieństwa ich występowania. W warunkach naturalnego odbioru percepcja ma charakter wieloznaczny, a preferencje wobec różnych informacji są równomierne i pojawiają się równocześnie. <br>&lt;page nr=45&gt;<br>w wyniku percepcji komunikatów reklamowych, ze względu na uzyskany silny status motywacyjny, mogą stanowić punkt odniesienia dla przebiegu komunikacji w sytuacjach sprzedaży. Z reguły też określają jej początek. Decyzje konsumenckie oparte na kryteriach racjonalnych ograniczone są dwoma czynnikami: <br>- trudnością
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego