Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Wrocławska
Nr: 4.01
Miejsce wydania: Wrocław
Rok: 1999
niebezpieczeństwo. Maszynista, który zdążył jedynie zaciągnąć hamulec i uciec na tył pociągu, w momencie przybycia ekip dochodzeniowych był stanie głębokiego szoku. W składzie pociągu, poza wagonami towarowymi, znajdowały się także cysterny z olejem napędowym. Poza niewielkim rozszczelnieniem zaworu jednej z nich, nie doszło jednak do groźnego wycieku paliwa. - Według mnie, wina leży ewidentnie po stronie kierowcy - twierdził naoczny świadek wypadku. - Zatrzymał się na samym przejeździe. Jak poinformował nas, obecny na miejscu zdarzenia, prokurator Ryszard Ossowski, zarówno maszynista jak i kierowca samochodu byli zupełnie trzeźwi. Wypadek spowodował duże utrudnienia w ruchu na trasie kolejowej Głogów - Wrocław. Pociągi kursowały przez Leszno bowiem przejazd
niebezpieczeństwo. Maszynista, który zdążył jedynie zaciągnąć hamulec i uciec na tył pociągu, w momencie przybycia ekip dochodzeniowych był stanie głębokiego szoku. W składzie pociągu, poza wagonami towarowymi, znajdowały się także cysterny z olejem napędowym. Poza niewielkim <orig>rozszczelnieniem</> zaworu jednej z nich, nie doszło jednak do groźnego wycieku paliwa. - Według mnie, wina leży ewidentnie po stronie kierowcy - twierdził naoczny świadek wypadku. - Zatrzymał się na samym przejeździe. Jak poinformował nas, obecny na miejscu zdarzenia, prokurator Ryszard Ossowski, zarówno maszynista jak i kierowca samochodu byli zupełnie trzeźwi. Wypadek spowodował duże utrudnienia w ruchu na trasie kolejowej Głogów - Wrocław. Pociągi kursowały przez Leszno bowiem przejazd
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego