Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
z największych teatrów. I wiadomo też, że z powodów, o których nie chciałbym teraz mówić, mocno podupadł. Powołanie Andrzeja Seweryna na stanowisko dyrektora artystycznego tego teatru to wielka nadzieja. Dla miasta, dla całego polskiego teatru, dla wszystkich ludzi sceny. Dla nas, tutaj - w Santa Monica - wielka to radość. Niech Kraków wita Andrzeja Seweryna! Z tego połączenia Komedii Francuskiej ze Starym Teatrem wyniknąć mogą bardzo smakowite rzeczy.
Krystyna Meissner - dyrektor naczelny i artystyczny Starego Teatru od 1 stycznia 1997 do 31 lipca 1998 r.
Myślę, że sam pomysł - Seweryn dyrektorem Starego - wynika z głębokiej potrzeby Starego Teatru, który chcąc się uwolnić od
z największych teatrów. I wiadomo też, że z powodów, o których nie chciałbym teraz mówić, mocno podupadł. Powołanie Andrzeja Seweryna na stanowisko dyrektora artystycznego tego teatru to wielka nadzieja. Dla miasta, dla całego polskiego teatru, dla wszystkich ludzi sceny. Dla nas, tutaj - w &lt;name type="place"&gt;Santa Monica&lt;/&gt; - wielka to radość. Niech Kraków wita Andrzeja Seweryna! Z tego połączenia Komedii Francuskiej ze Starym Teatrem wyniknąć mogą bardzo smakowite rzeczy.<br>&lt;name type="person"&gt;Krystyna Meissner&lt;/&gt; - dyrektor naczelny i artystyczny Starego Teatru od 1 stycznia 1997 do 31 lipca 1998 r. <br>Myślę, że sam pomysł - Seweryn dyrektorem Starego - wynika z głębokiej potrzeby Starego Teatru, który chcąc się uwolnić od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego