Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
ok. 3 mld dol.) każdy chciałby odkroić dla siebie największy kawałek. Producenci leków należą obecnie do nielicznych, którzy mają spore pieniądze na promocję, toteż ich roczne wydatki na marketing pochłaniają 127 mln dol.; przeciętna firma wydaje na ten cel co najmniej 10 proc. swoich obrotów.
O tej porze roku producenci witamin, środków przeciwgorączkowych, uodparniających, na katar, ból gardła i kaszel zbierają największe żniwa, ale nie byłoby ich bez dostępu do mediów. W ciągu pięciu dni natrafiłem w telewizji na reklamy 23 rozmaitych preparatów, w których przekonująco informowano o niezwykłej skuteczności, ani słowem nie wspominając o ewentualnych działaniach niepożądanych.
- To nie jest
ok. 3 mld dol.) każdy chciałby odkroić dla siebie największy kawałek. Producenci leków należą obecnie do nielicznych, którzy mają spore pieniądze na promocję, toteż ich roczne wydatki na marketing pochłaniają 127 mln dol.; przeciętna firma wydaje na ten cel co najmniej 10 proc. swoich obrotów. <br>O tej porze roku producenci witamin, środków przeciwgorączkowych, uodparniających, na katar, ból gardła i kaszel zbierają największe żniwa, ale nie byłoby ich bez dostępu do mediów. W ciągu pięciu dni natrafiłem w telewizji na reklamy 23 rozmaitych preparatów, w których przekonująco informowano o niezwykłej skuteczności, ani słowem nie wspominając o ewentualnych działaniach niepożądanych.<br>- To nie jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego