Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
to być również oferta trzech opakowań w cenie dwóch, otrzymania próbki, prezentu reklamowego, degustacji.
Szczególnie lubimy okresowo obniżone "ceny promocyjne", tymczasem producenci za nimi nie przepadają. Twierdzą, że jest to broń marketingowa mało skuteczna, a jednocześnie niosąca sporo zagrożeń.
- Sprzedawanie towaru po obniżonej cenie źle wpływa na pozycję marki i wizerunek producenta - twierdzi Marek Ryfka, brand manager w firmie Zielona Budka.
Obniżanie ceny stwarza ryzyko, że klient może nabrać wątpliwości co do oferowanego towaru (czy rzeczywiście jest tak dobry, jak zapewnia producent?). Istnieje również niebezpieczeństwo spadku towaru na "niższą półkę", być może bardziej zatłoczoną. Pewna grupa klientów widząc niższą cenę może
to być również oferta trzech opakowań w cenie dwóch, otrzymania próbki, prezentu reklamowego, degustacji.<br>Szczególnie lubimy okresowo obniżone "ceny promocyjne", tymczasem producenci za nimi nie przepadają. Twierdzą, że jest to broń marketingowa mało skuteczna, a jednocześnie niosąca sporo zagrożeń.<br>- Sprzedawanie towaru po obniżonej cenie źle wpływa na pozycję marki i wizerunek producenta - twierdzi Marek Ryfka, brand manager w firmie Zielona Budka.<br>Obniżanie ceny stwarza ryzyko, że klient może nabrać wątpliwości co do oferowanego towaru (czy rzeczywiście jest tak dobry, jak zapewnia producent?). Istnieje również niebezpieczeństwo spadku towaru na "niższą półkę", być może bardziej zatłoczoną. Pewna grupa klientów widząc niższą cenę może
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego