Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
dwa istotne cele - angażowanie odbiorcy w proces percepcji wiadomości, posiadającą coraz lepszą jakość argumentacji, a także zapis treściowej wiadomości w formie, która minimalizować będzie wpływ zakłóceń powodujących znaczne obniżenie skuteczności komunikacji.
Struktura formalna komunikatu, niezależnie od tego, w jakim medium jest on eksponowany, składa się z trzech podstawowych części: obrazu (wizualnego lub akustycznego), tekstu tworzącego werbalny zapis argumentacji oraz sloganu stanowiącego syntezę głównego przesłania wiadomości. Na odbiór i interpretację wiadomości wpływają także związki pomiędzy tymi elementami. Wynikają one z jakości samych elementów oraz standardu zapisu, jaki charakteryzuje konkretny środek przekazu (na przykład film umożliwia bezpośredni zapis ruchu, obraz drukowany wywołuje jedynie
dwa istotne cele - angażowanie odbiorcy w proces percepcji wiadomości, posiadającą coraz lepszą jakość argumentacji, a także zapis treściowej wiadomości w formie, która minimalizować będzie wpływ zakłóceń powodujących znaczne obniżenie skuteczności komunikacji. <br>Struktura formalna komunikatu, niezależnie od tego, w jakim medium jest on eksponowany, składa się z trzech podstawowych części: obrazu (wizualnego lub akustycznego), tekstu tworzącego werbalny zapis argumentacji oraz sloganu stanowiącego syntezę głównego przesłania wiadomości. Na odbiór i interpretację wiadomości wpływają także związki pomiędzy tymi elementami. Wynikają one z jakości samych elementów oraz standardu zapisu, jaki charakteryzuje konkretny środek przekazu (na przykład film umożliwia bezpośredni zapis ruchu, obraz drukowany wywołuje jedynie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego