Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 16
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
nowotarskim przejeździe, przechodzi niemały wstrząs podczas przeprawy przez dziurawe płyty. - Wiem, że na wiadukt w tym miejscu nie ma co liczyć w najbliższych latach, ale przecież można by wyjąć te betonowe płyty, wyprofilować przejazd, żeby to jakoś wyglądało. Sam próbowałem się czegoś dowiedzieć w PKP i już dawno słyszałem, że wkrótce będą naprawiać przejazd - denerwuje się jeden z kierowców.
Jak się okazuje, prace mają się rzeczywiście wkrótce rozpocząć. Dotąd wstrzymywała je pogoda. - W tej chwili już przygotowujemy sprzęt, ładujemy płyty - zapewnia Zbigniew Skawiński, naczelnik sekcji drogowej PKP w Chabówce. - Lada dzień zaczniemy prace. Na przejeździe trzeba wymienić wszystkie płyty i podasfaltować
nowotarskim przejeździe, przechodzi niemały wstrząs podczas przeprawy przez dziurawe płyty. - Wiem, że na wiadukt w tym miejscu nie ma co liczyć w najbliższych latach, ale przecież można by wyjąć te betonowe płyty, wyprofilować przejazd, żeby to jakoś wyglądało. Sam próbowałem się czegoś dowiedzieć w PKP i już dawno słyszałem, że wkrótce będą naprawiać przejazd - denerwuje się jeden z kierowców.<br>Jak się okazuje, prace mają się rzeczywiście wkrótce rozpocząć. Dotąd wstrzymywała je pogoda. - W tej chwili już przygotowujemy sprzęt, ładujemy płyty - zapewnia Zbigniew Skawiński, naczelnik sekcji drogowej PKP w Chabówce. - Lada dzień zaczniemy prace. Na przejeździe trzeba wymienić wszystkie płyty i &lt;orig&gt;podasfaltować
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego