Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3 (33) marzec
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
znacznie podwyższyć jego osiągi. W silniku zmienia się np. wałki rozrządu, dokłada wzmocnione sprzęgło, sprężarkę (turbo albo - zwłaszcza w samochodach amerykańskich - sprężarkę atmosferyczną). Opcja najprostsza (a więc najtańsza) to wymiana filtrów (zwłaszcza powietrza), usunięcie katalizatora i zamontowanie układu wydechowego z mniejszą liczbą tłumików, a także zmiana tzw. chipów w elektronicznych wnętrznościach samochodu. W ten sposób można uzyskać nawet kilkadziesiąt koni mechanicznych więcej i seryjne auto zmienić w ryczącego potwora.

Dyskretny urok burżuazji

Tuning mechaniczny jest drogi, skomplikowany i wymaga działania najwyższej klasy profesjonalistów. Tuner, czyli fachowiec od tuningu z prawdziwego zdarzenia na pewno ma stos certyfikatów, które potwierdzają, że fabryka zgadza
znacznie podwyższyć jego osiągi. W silniku zmienia się np. wałki rozrządu, dokłada wzmocnione sprzęgło, sprężarkę (turbo albo - zwłaszcza w samochodach amerykańskich - sprężarkę atmosferyczną). Opcja najprostsza (a więc najtańsza) to wymiana filtrów (zwłaszcza powietrza), usunięcie katalizatora i zamontowanie układu wydechowego z mniejszą liczbą tłumików, a także zmiana tzw. chipów w elektronicznych wnętrznościach samochodu. W ten sposób można uzyskać nawet kilkadziesiąt koni mechanicznych więcej i seryjne auto zmienić w ryczącego potwora.<br><br>&lt;tit&gt;Dyskretny urok burżuazji&lt;/&gt;<br><br>Tuning mechaniczny jest drogi, skomplikowany i wymaga działania najwyższej klasy profesjonalistów. Tuner, czyli fachowiec od tuningu z prawdziwego zdarzenia na pewno ma stos certyfikatów, które potwierdzają, że fabryka zgadza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego