Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
charakteryzujące "dobrych" (czyli dochodowych) klientów. Wiadomo, że każda osoba otacza się znajomymi, którzy są zwykle podobni, biorąc pod uwagę takie cechy, jak wykształcenie czy dochody. Wykorzystując ten fakt można podjąć starania, aby nasz klient zachęcił swoich znajomych do korzystania z usług tej samej firmy ubezpieczeniowej.
BIZNES Z KOMPUTERA
Analityczny CRM wpiera także inne obszary biznesowe. warto wymienić choćby analizę ryzyka ubezpieczeniowego, analizę struktury składek, analizy pod katem tworzenia nowych, oczekiwanych przez klientów produktów. Kolejny obszar zastosowań analitycznego CRM to procesy związane z analizą szkodowości oraz wyłudzeniom oraz nadużyciami. Przykładowo południowoafrykański oddział znanej firmy ubezpieczeniowej specjalizującej się w ubezpieczeniach życiowych postanowił wykorzystać
charakteryzujące "dobrych" (czyli dochodowych) klientów. Wiadomo, że każda osoba otacza się znajomymi, którzy są zwykle podobni, biorąc pod uwagę takie cechy, jak wykształcenie czy dochody. Wykorzystując ten fakt można podjąć starania, aby nasz klient zachęcił swoich znajomych do korzystania z usług tej samej firmy ubezpieczeniowej.<br>BIZNES Z KOMPUTERA<br>Analityczny CRM wpiera także inne obszary biznesowe. warto wymienić choćby analizę ryzyka ubezpieczeniowego, analizę struktury składek, analizy pod katem tworzenia nowych, oczekiwanych przez klientów produktów. Kolejny obszar zastosowań analitycznego CRM to procesy związane z analizą szkodowości oraz wyłudzeniom oraz nadużyciami. Przykładowo południowoafrykański oddział znanej firmy ubezpieczeniowej specjalizującej się w ubezpieczeniach życiowych postanowił wykorzystać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego