Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
Okocim
21 Palm
22 Perła Chmielowa
23 Piast
24 Specjal
25 Strzelec
26 Tyskie Gronie
27 Van Pur
28 Warka
29 Złoty Król
30 Żywiec
98 Inne

59. Kto najczęściej decyduje o wyborze marki piwa?
1 Pan(i) 2 Pana(i) Partner

60. Proszę podać trzy najczęściej kupowane marki piwa (wpisz numery):
1 Pan(i)
Najczęściej kupuje 1

często 2
czasami 3
Pana(i) Partner.
Najczęściej kupuje 1
często 2
czasami 3

61. Ile butelek (0,5 l) tygodniowo Pan(i) kupuje?
1 1 - 3 but.
2 4 - 6 but.
3 7 - 10 but
4 11 - 15 but.
5 16 - 20
Okocim<br>21 Palm<br>22 Perła Chmielowa <br>23 Piast<br>24 Specjal<br>25 Strzelec<br>26 Tyskie Gronie <br>27 Van Pur <br>28 Warka<br>29 Złoty Król<br>30 Żywiec<br>98 Inne<br><br>59. Kto najczęściej decyduje o wyborze marki piwa?<br>1 Pan(i) 2 Pana(i) Partner<br><br>60. Proszę podać trzy najczęściej kupowane marki piwa (wpisz numery):<br>1 Pan(i)<br>Najczęściej kupuje 1<br><br>często 2<br>czasami 3<br>Pana(i) Partner.<br>Najczęściej kupuje 1<br>często 2<br>czasami 3<br><br>61. Ile butelek (0,5 l) tygodniowo Pan(i) kupuje?<br>1 1 - 3 but. <br>2 4 - 6 but. <br>3 7 - 10 but <br>4 11 - 15 but. <br>5 16 - 20
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego