Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
decyzji zakupu. Wartość tworzona przez ocenę opartą na kryteriach poznawczych oznaczać będzie reakcję na porównanie wygody nowego samochodu w odniesieniu do wspomnień uciążliwych doświadczeń związanych z modelami, które osoba ta posiadała w przeszłości.
SYSTEM MOTYWÓW A OBRAZ PRODUKTU
Na ocenę cech produktu oraz na sytuacje, w jakich jest on używany wpływa zarówno stosunek do obiektów, jak i kontekst, w jakim ów proces jest realizowany. Motywacja jest bowiem procesem o złożonej strukturze i w określonych warunkach zachowanie może być kształtowane przez wiele różnych motywów. W określonej sytuacji istnieją motywy główne, motywy towarzyszące oraz motywy konkurencyjne. Motywy dominujące są związane z realizowanym celem
decyzji zakupu. Wartość tworzona przez ocenę opartą na kryteriach poznawczych oznaczać będzie reakcję na porównanie wygody nowego samochodu w odniesieniu do wspomnień uciążliwych doświadczeń związanych z modelami, które osoba ta posiadała w przeszłości. <br>&lt;tit&gt;SYSTEM MOTYWÓW A OBRAZ PRODUKTU&lt;/&gt; <br>Na ocenę cech produktu oraz na sytuacje, w jakich jest on używany wpływa zarówno stosunek do obiektów, jak i kontekst, w jakim ów proces jest realizowany. Motywacja jest &lt;page nr=99&gt; bowiem procesem o złożonej strukturze i w określonych warunkach zachowanie może być kształtowane przez wiele różnych motywów. W określonej sytuacji istnieją motywy główne, motywy towarzyszące oraz motywy konkurencyjne. Motywy dominujące są związane z realizowanym celem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego