Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2926
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
żyjemy w średniowieczu. Królowa dodała, że i tak latorośl zawsze robi, co chce. Na koniec puenta, że w każdej bajce jest więcej niż ziarno prawdy, ale o szczegóły najlepiej spytać ginekologa.
Nagromadzenie chybionych pomysłów i niedorzeczności w historyjce jest niezwykłe. Konwencja bajki w reklamie środka antykoncepcyjnego to pomysł trafny, jak wrabianie w "te sprawy" bocianów. Bliskowschodnia sceneria z powodów kulturowych - a w szczególności podejścia do seksu - równie chybiona. Główne działanie środka, podane jako skutek uboczny, sprawia, że "Odkrycie Diany" nie będzie na pewno odkryciem młodych klientek. Zilustrowanie całości koszmarnymi rysunkami nasuwa myśl, że firma Schering w reklamie swego produktu nie miała
żyjemy w średniowieczu. Królowa dodała, że i tak latorośl zawsze robi, co chce. Na koniec puenta, że w każdej bajce jest więcej niż ziarno prawdy, ale o szczegóły najlepiej spytać ginekologa.<br>Nagromadzenie chybionych pomysłów i niedorzeczności w historyjce jest niezwykłe. Konwencja bajki w reklamie środka antykoncepcyjnego to pomysł trafny, jak wrabianie w "&lt;q&gt;te sprawy&lt;/&gt;" bocianów. Bliskowschodnia sceneria z powodów kulturowych - a w szczególności podejścia do seksu - równie chybiona. Główne działanie środka, podane jako skutek uboczny, sprawia, że "&lt;name type="tit"&gt;Odkrycie Diany&lt;/&gt;" nie będzie na pewno odkryciem młodych klientek. Zilustrowanie całości koszmarnymi rysunkami nasuwa myśl, że firma &lt;name type="org"&gt;Schering&lt;/&gt; w reklamie swego produktu nie miała
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego