Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Relaks i Kolekcjoner Polski
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1988
wszystkim powinniśmy sprawdzić uszczelki gaźnika, one bowiem najczęściej ulegają uszkodzeniu. Następnie kontrolujemy podkładki izolacyjne gaźnika wykonane z tworzyw sztucznych. Głębokie rysy, a co gorsza, pęknięcia powstałe podczas nieostrożnego obchodzenia się z podkładkami podczas napraw, bywają częstymi przyczynami powstania nieszczelności, przez które zasysane jest "fałszywe powietrze" W samochodach wyposażonych w podciśnieniowe wspomaganie hamulców, tzw. serwo, przyczyną zubożenia mieszanki mogą być nieszczelne przewody łączące serwo z kolektorem dolotowym. W takim przypadku, oprócz opisanych objawów, występują także inne, z pozoru nie mające związku ze zjawiskiem "fałszywego powietrza". Przede wszystkim aby osiągnąć taką samą siłę hamowania na kołach, musimy znacznie mocniej nacisnąć na pedał hamulca
wszystkim powinniśmy sprawdzić uszczelki gaźnika, one bowiem najczęściej ulegają uszkodzeniu. Następnie kontrolujemy podkładki izolacyjne gaźnika wykonane z tworzyw sztucznych. Głębokie rysy, a co gorsza, pęknięcia powstałe podczas nieostrożnego obchodzenia się z podkładkami podczas napraw, bywają częstymi przyczynami powstania nieszczelności, przez które zasysane jest "fałszywe powietrze" W samochodach wyposażonych w podciśnieniowe wspomaganie hamulców, tzw. serwo, przyczyną zubożenia mieszanki mogą być nieszczelne przewody łączące serwo z kolektorem dolotowym. W takim przypadku, oprócz opisanych objawów, występują także inne, z pozoru nie mające związku ze zjawiskiem "fałszywego powietrza". Przede wszystkim aby osiągnąć taką samą siłę hamowania na kołach, musimy znacznie mocniej nacisnąć na pedał hamulca
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego