Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy komputerowe
Rok: 1999
przekazu wideo (video capture) z 16,7 mln kolorów i 30 ramkami na sekundę, przy rozdzielczości do 176 x 144 (QCI F), 160 x 120 (QSIF) i 128 x 95 (SQCIF)
- Przechwytywanie nieruchomych ujęć (image capture) z 16,7 mln kolorów przy rozdzielczości 704 x 576 i 640 x 480 (wspomaganie programowe), 352 x 288, 320 x 240, 288 x 216 i 200 x 152
- Obiektyw o zmiennej ogniskowej i czujnik CMOS pracujący w zakresie od 50 mm do nieskończoności
- Małe wymiary dopracowana konstrukcja, kabel o długości 2 m i podstawa o powierzchni 50 mm2
- Prosty montaż na monitorze
- Cięższa podstawa
przekazu wideo (video capture) z 16,7 mln kolorów i 30 ramkami na sekundę, przy rozdzielczości do 176 x 144 (QCI F), 160 x 120 (QSIF) i 128 x 95 (SQCIF)<br>- Przechwytywanie nieruchomych ujęć (image capture) z 16,7 mln kolorów przy rozdzielczości 704 x 576 i 640 x 480 (wspomaganie programowe), 352 x 288, 320 x 240, 288 x 216 i 200 x 152<br>- Obiektyw o zmiennej ogniskowej i czujnik CMOS pracujący w zakresie od 50 mm do nieskończoności<br>- Małe wymiary dopracowana konstrukcja, kabel o długości 2 m i podstawa o powierzchni 50 mm2<br>- Prosty montaż na monitorze<br>- Cięższa podstawa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego