Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
towarami przetworzonymi, wprowadzają nowe formy sprzedaży, np. sprzedaż wysyłkową na podstawie katalogów i sprzedaż wykorzystującą zamówienia telefoniczne, następuje dywersyfikacja funkcji logistycznych, włączając zarządzanie zapasami i zaopatrzenie dla osób trzecich: firmy hurtowe mogą także pełnić funkcję gwarantowania usług świadczonych finalnym odbiorcom, firmy handlu hurtowego uczestniczą w procesie integracji pionowej wprzód lub wstecz, angażując się w działania produkcyjne (np. hurtownicy handlujący drewnem uczestniczą w pracach polegających na suszeniu drewna i jego przycinaniu) oraz wchodząc w działalność detaliczną, np. prowadzą szkolenia końcowych użytkowników i zajmują się finansowaniem sieci detalicznej (taka sytuacja występuje w sektorze napojów).
W związku z wymienionymi tendencjami następuje zanikanie wyraźnych podziałów
towarami przetworzonymi, wprowadzają nowe formy sprzedaży, np. sprzedaż wysyłkową na podstawie katalogów i sprzedaż wykorzystującą zamówienia telefoniczne, następuje dywersyfikacja funkcji logistycznych, włączając zarządzanie zapasami i zaopatrzenie dla osób trzecich: firmy hurtowe mogą także pełnić funkcję gwarantowania usług świadczonych finalnym odbiorcom, firmy handlu hurtowego uczestniczą w procesie integracji pionowej wprzód lub wstecz, angażując się w działania produkcyjne (np. hurtownicy handlujący drewnem uczestniczą w pracach polegających na suszeniu drewna i jego przycinaniu) oraz wchodząc w działalność detaliczną, np. prowadzą szkolenia końcowych użytkowników i zajmują się finansowaniem sieci detalicznej (taka sytuacja występuje w sektorze napojów).<br>W związku z wymienionymi tendencjami następuje zanikanie wyraźnych podziałów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego