Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3 (33) marzec
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
teledysk z osiołkami?). Dysk nr 2 to z kolei ocena komercyjnej wartości wyżej wymienionych piosenek w dobie techno, czyli nadzwyczaj rytmiczne remiksy. W sumie - daje radość.

Cuba, Mi Amor!

gat.: cuba libre
Płyta pod patronatem śląskiego Kubańczyka - Jose Torresa. Jego samego słyszymy jednak tylko w kończącej album "Kubie - wyspie jak wulkan gorącej". Poza tym: jak zawsze, to co zawsze, czyli wybór z twórczości Ibrahima Ferrera, Compaya Segundo, Rubena Gonzalesa i innych "socjalclubowiczów". Dla salsamaniaków.

THE FALL
The Unutterable

gat.: post postpunk
Powrót cenionych niegdyś nowofalowców z Manchesteru. Powrót niespecjalnie głośny, a to z tego powodu, że panowie zapomnieli o upływie czasu
teledysk z osiołkami?). Dysk nr 2 to z kolei ocena komercyjnej wartości wyżej wymienionych piosenek w dobie techno, czyli nadzwyczaj rytmiczne remiksy. W sumie - daje radość.<br><br>&lt;tit&gt;Cuba, Mi Amor!&lt;/&gt;<br><br>gat.: cuba libre<br>Płyta pod patronatem śląskiego Kubańczyka - Jose Torresa. Jego samego słyszymy jednak tylko w kończącej album "Kubie - wyspie jak wulkan gorącej". Poza tym: jak zawsze, to co zawsze, czyli wybór z twórczości Ibrahima Ferrera, Compaya Segundo, Rubena Gonzalesa i innych "socjalclubowiczów". Dla salsamaniaków.<br><br>&lt;tit&gt;THE FALL<br>The Unutterable&lt;/&gt;<br><br>gat.: post postpunk<br>Powrót cenionych niegdyś nowofalowców z Manchesteru. Powrót niespecjalnie głośny, a to z tego powodu, że panowie zapomnieli o upływie czasu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego