Typ tekstu: Książka
Autor: Matejuk Piotr
Tytuł: Wojskowe przyrządy optyczne w II Rzeczypospolitej
Rok: 1997
peryskop, z tym że jazda do Radomia odbywała się w dzień, a z powrotem w nocy.
W sporządzonym po zakończeniu badań protokóle członkowie komisji stwierdzili: „Peryskop wielokierunkowy pomysłu kpt. Gundlacha. Wobec stwierdzenia wysokiej wartości peryskopu, jako środka obserwacyjnego na czołgach TK3 i TKS, komisja proponuje przyjąć go na wyposażenie ww czołgów z tym, że na czołgach TK-3 winny być zamontowane 2 peryskopy, jeden dla kierowcy i jeden dla dowódcy. Na czołgu TKS jeden dla strzelca (kierowca posiada obecnie zastosowane okno peryskopowe w zupełności wystarczające do prowadzenia czołgu)".
Uczestniczący w badaniach Gundlach zgłosił swoje spostrzeżenia dotyczące ocenianego peryskopu, składające się
peryskop, z tym że jazda do Radomia odbywała się w dzień, a z powrotem w nocy.<br>W sporządzonym po zakończeniu badań protokóle członkowie komisji stwierdzili: &lt;q&gt;&#132;Peryskop wielokierunkowy pomysłu kpt. Gundlacha. Wobec stwierdzenia wysokiej wartości peryskopu, jako środka obserwacyjnego na czołgach TK3 i TKS, komisja proponuje przyjąć go na wyposażenie ww czołgów z tym, że na czołgach TK-3 winny być zamontowane 2 peryskopy, jeden dla kierowcy i jeden dla dowódcy. Na czołgu TKS jeden dla strzelca (kierowca posiada obecnie zastosowane okno peryskopowe w zupełności wystarczające do prowadzenia czołgu)"&lt;/&gt;.<br>Uczestniczący w badaniach Gundlach zgłosił swoje spostrzeżenia dotyczące ocenianego peryskopu, składające się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego