Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 31
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
punkt o rozpatrzeniu ofert, jakie wpłynęły w sprawie organizacji Jarmarku Podhalańskiego. Swoją ofertę złożyła Agencja Promocyjno-Reklamowa Partner, Agencja Reklamowa URBS należąca do Urszuli Starzyk oraz oferta zbiorowa Anny Ozorowskiej (żona Marcina Ozorowskiego, który jest członkiem Zarządu Miasta) i Jerzego Czopka. Zarząd Miasta stosunkiem 4 głosów za i 1 wstrzymującym wybrał jako najkorzystniejszą ofertę ostatnią. - Pani Starzyk żądała za zorganizowanie imprezy od miasta 30 tys. zł. Oferta Agencji "Partner" była bardzo lakoniczna, nie było w niej sprecyzowanych warunków finansowych. Oferta Ozorowskiej i Czopka była dla miasta najbardziej korzystna. Natomiast MOK nie złożył żadnego oficjalnego pisma, dotyczącego chęci organizacji tej imprezy, nie
punkt o rozpatrzeniu ofert, jakie wpłynęły w sprawie organizacji Jarmarku Podhalańskiego. Swoją ofertę złożyła Agencja Promocyjno-Reklamowa Partner, Agencja Reklamowa URBS należąca do Urszuli Starzyk oraz oferta zbiorowa Anny Ozorowskiej (żona Marcina Ozorowskiego, który jest członkiem Zarządu Miasta) i Jerzego Czopka. Zarząd Miasta stosunkiem 4 głosów za i 1 wstrzymującym wybrał jako najkorzystniejszą ofertę ostatnią. - Pani Starzyk żądała za zorganizowanie imprezy od miasta 30 tys. zł. Oferta Agencji "Partner" była bardzo lakoniczna, nie było w niej sprecyzowanych warunków finansowych. Oferta Ozorowskiej i Czopka była dla miasta najbardziej korzystna. Natomiast MOK nie złożył żadnego oficjalnego pisma, dotyczącego chęci organizacji tej imprezy, nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego