Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 12.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
analiza wybranych zagadnień. Nauczyciele, nie kryjąc niechęci do egzekwowania wiedzy encyklopedycznej: dat, epok, związków przyczynowo-skutkowych - stawiają na dyskusje i pracę zespołową w klasie. Ten szlachetny skądinąd koncept jest czasochłonny i zmusza niekiedy pedagogów do przerabiania tych partii materiału, które uznają za ważne, kosztem innych. Co jednak najgorsze - w głowach wychowanków panuje chaos, ich wiedza jest wyrywkowa, pozbawiona chronologicznych struktur.

Nie powinno więc dziwić, że niemal połowa z 43 ankietowanych z Goeppingen stwierdziła, że szkoła poświęca zbyt mało czasu na omawianie historii Trzeciej Rzeszy. Kolejnych 10 było dokładnie odmiennego zdania i, być może jak wielu przedstawicieli starszych roczników, nie życzyłaby sobie
analiza wybranych zagadnień. Nauczyciele, nie kryjąc niechęci do egzekwowania wiedzy encyklopedycznej: dat, epok, związków przyczynowo-skutkowych - stawiają na dyskusje i pracę zespołową w klasie. Ten szlachetny skądinąd koncept jest czasochłonny i zmusza niekiedy pedagogów do przerabiania tych partii materiału, które uznają za ważne, kosztem innych. Co jednak najgorsze - w głowach wychowanków panuje chaos, ich wiedza jest wyrywkowa, pozbawiona chronologicznych struktur.<br><br>Nie powinno więc dziwić, że niemal połowa z 43 ankietowanych z Goeppingen stwierdziła, że szkoła poświęca zbyt mało czasu na omawianie historii Trzeciej Rzeszy. Kolejnych 10 było dokładnie odmiennego zdania i, być może jak wielu przedstawicieli starszych roczników, nie życzyłaby sobie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego