Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Płomyk
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1953
kołami i napędem gumowym - gdyż nasz model będzie posiadał własny "silnik". Nadwozie wykonane będzie z tektury odpowiednio powycinanej i posklejanej.

Podwozie widoczne jest 41a rysunku 2. Beleczki, o wymiarach podanych (5×7) na rysunku, sklejamy klejem stolarskim i zbijamy gwoździkami. Następnie montujemy oś przednią i tylną wg rysunku 5. Koła wycinamy z drzewa lipowego, zaokrąglając ładne "opony". Osie wykonujemy z gwoździa albo szprychy o średnicy 2-3 mm. Otwory w kołach wiercimy cokolwiek mniejsze od średnicy drutu, aby oś można były "wbić". Obie osie z kołami przyczepiamy do podwozia za pomocą gwoździ, wygiętych w kształcie litery U.
Teraz montujemy napęd. W
kołami i napędem gumowym - gdyż nasz model będzie posiadał własny "silnik". Nadwozie wykonane będzie z tektury odpowiednio powycinanej i posklejanej. <br>&lt;gap&gt; <br>&lt;page nr=349&gt; Podwozie widoczne jest 41a rysunku 2. Beleczki, o wymiarach podanych (5×7) na rysunku, sklejamy klejem stolarskim i zbijamy gwoździkami. Następnie montujemy oś przednią i tylną wg rysunku 5. Koła wycinamy z drzewa lipowego, zaokrąglając ładne "opony". Osie wykonujemy z gwoździa albo szprychy o średnicy 2-3 mm. Otwory w kołach wiercimy cokolwiek mniejsze od średnicy drutu, aby oś można były "wbić". Obie osie z kołami przyczepiamy do podwozia za pomocą gwoździ, wygiętych w kształcie litery U. <br>Teraz montujemy napęd. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego