Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
więc przed dylematem, czy doprowadzić te statki do wymogów konwencji, czy zrezygnować z nich w zamian za coś. Stąd po raz kolejny powraca pomysł wycofania "Nieborowa" oraz "Kopernika" i włożenie w ten segment rynku jednego promu typu ro-pax (do przewozu samochodów).
- Ale porozumienie wydaje się dziś niemożliwe.
- Pomimo tego wydaje mi się, że jest to jedyne sensowne rozwiązanie. Z jednej strony podniesiemy standard serwisu, zoptymalizujemy obsługę tonażową. Natomiast PŻB uzyska możliwość zatrudnienia dwóch promów na linii z Gdańska w rejon Sztokholmu. Dla polskich armatorów, jako najsłabszych graczy na Bałtyku, to jedyny sensowny wariant, który dałby jeszcze szansę powalczenia o rynek
więc przed dylematem, czy doprowadzić te statki do wymogów konwencji, czy zrezygnować z nich w zamian za coś. Stąd po raz kolejny powraca pomysł wycofania "Nieborowa" oraz "Kopernika" i włożenie w ten segment rynku jednego promu typu ro-pax (do przewozu samochodów).&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Ale porozumienie wydaje się dziś niemożliwe.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- Pomimo tego wydaje mi się, że jest to jedyne sensowne rozwiązanie. Z jednej strony podniesiemy standard serwisu, zoptymalizujemy obsługę tonażową. Natomiast PŻB uzyska możliwość zatrudnienia dwóch promów na linii z Gdańska w rejon Sztokholmu. Dla polskich armatorów, jako najsłabszych graczy na Bałtyku, to jedyny sensowny wariant, który dałby jeszcze szansę powalczenia o rynek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego