rynku przez zbyt liczne i przyjmujące każde zlecenie agencje. - Nowość to media korzystające z łowców. Do nowego wydawnictwa trzeba przecież znaleźć dyrektora finansowego, grafików, redaktorów - wyjawia jeden z konsultantów. - Nie zgłaszają się do nas jeszcze placówki oświatowe, a na Zachodzie uniwersytety to stały klient. Ale spółkom Skarbu Państwa niekiedy pomagamy - wykłada Joanna Dulniak, menedżer w agencji doradczej Bigram. <br><tit>Namierzyć, dotrzeć, wyłowić</><br>Kiedy nowa firma potrzebuje sprawdzonych prezesów lubdyrektorów, stara chce zastąpić niewydolnych zdolniejszymi, kiedy trzeba wyciągnąć od konkurencji rzadkiego specjalistę, headhunter (łowca głów) dostaje zadanie: namierzyć, dotrzeć i wyłowić najlepszego. - Mnie kiedyś zastanowiło, jak to się dzieje, że przyjeżdża do Polski