Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
trekkingowe do jazdy rekreacyjnej. - Minie jeszcze parę lat, zanim Polacy przesiądą się na wygodniejsze rowery turystyczne - ocenia Ryszard Kondracki, wicedyrektor fabryki niemieckiego Spricka w Świebodzinie. Rocznie z jego taśm produkcyjnych zjeżdża 400 tys. rowerów trekkingowych, ale tylko 10 proc. trafia na polski rynek. - Większość jedzie do Niemiec, Anglii i Skandynawii - wylicza Kondracki. Tam są najlepsze sieci ścieżek, więc rower służy za zwykły środek lokomocji.
- U nas wciąż jeszcze modny jest "góral", który nadaje się wyłącznie do uprawiania sportów przełajowych i turystyki terenowej - przyznaje Mirosław Brandt z Kutna, dyrektor tajwańsko-polskiej spółki Idea Bike, drugiego na świecie producenta rowerów (2 mln sztuk
trekkingowe do jazdy rekreacyjnej. - Minie jeszcze parę lat, zanim Polacy przesiądą się na wygodniejsze rowery turystyczne - ocenia Ryszard Kondracki, wicedyrektor fabryki niemieckiego Spricka w Świebodzinie. Rocznie z jego taśm produkcyjnych zjeżdża 400 tys. rowerów trekkingowych, ale tylko 10 proc. trafia na polski rynek. - Większość jedzie do Niemiec, Anglii i Skandynawii - wylicza Kondracki. Tam są najlepsze sieci ścieżek, więc rower służy za zwykły środek lokomocji.<br>- U nas wciąż jeszcze modny jest "góral", który nadaje się wyłącznie do uprawiania sportów przełajowych i turystyki terenowej - przyznaje Mirosław Brandt z Kutna, dyrektor tajwańsko-polskiej spółki Idea Bike, drugiego na świecie producenta rowerów (2 mln sztuk
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego