Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
to tendencja krótkookresowa, gdyż ludzie są coraz bardziej świadomi różnego rodzaju zagrożeń dla środowiska naturalnego i będą starali się zapobiegać jego degradacji. Pojawiają się jednak także opinie przeciwne, zgodnie z którymi ta tendencja się nie utrzyma, ponieważ konsumenci stają się nieufni wobec haseł ekologicznych producentów, których produkty nie spełniają takich wymogów. Rzeczywiście, np. w branży spożywczej obok prawdziwej ekożywności pojawiły się produkty nazywane pseudoekożywnością.
Przedsiębiorcy wykorzystują tendencje proekologiczne w społeczeństwach Europy i proponują imitacje.
Reakcją przedsiębiorstw na ekologiczne uwarunkowania, wynikające zarówno z przepisów administracyjnych, jak i z rosnącej świadomości proekologicznej społeczeństw, jest zmodyfikowane podejście do decyzji marketingowych i powstanie tzw. marketingu
to tendencja krótkookresowa, gdyż ludzie są coraz bardziej świadomi różnego rodzaju zagrożeń dla środowiska naturalnego i będą starali się zapobiegać jego degradacji. Pojawiają się jednak także opinie przeciwne, zgodnie z którymi ta tendencja się nie utrzyma, ponieważ konsumenci stają się nieufni wobec haseł ekologicznych producentów, których produkty nie spełniają takich wymogów. Rzeczywiście, np. w branży spożywczej obok prawdziwej ekożywności pojawiły się produkty nazywane pseudoekożywnością.<br>Przedsiębiorcy wykorzystują tendencje proekologiczne w społeczeństwach Europy i proponują imitacje.<br>Reakcją przedsiębiorstw na ekologiczne uwarunkowania, wynikające zarówno z przepisów administracyjnych, jak i z rosnącej świadomości proekologicznej społeczeństw, jest zmodyfikowane podejście do decyzji marketingowych i powstanie tzw. marketingu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego