Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
się motywach rozwoju wykupów i przejęć. W latach dziewięćdziesiątych są to działania bardziej agresywne, nastawione na umocnienie pozycji rynkowej, co daje szansę ekspansji firm na nowe rynki. Przedsiębiorstwa realizując strategię rozwoju rynkowego w większym stopniu rozwijały swe działania na rynkach innych krajów UE, niż na swych rynkach wewnętrznych. Było to wynikiem wprowadzania zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego Unii Europejskiej, likwidujących różnego rodzaju bariery między krajami.
Interesującą cechą rozwoju tak rozumianej koncentracji przedsiębiorstw jest wzrost internacjonalizacji wykupów i przejęć firm. Pokazuje to tabl.39 i rys.19.
W tabl. 39 i na rys. 19 przedstawiono trzy typy transakcji wykupów i przejęć firm:
- transakcje
się motywach rozwoju wykupów i przejęć. W latach dziewięćdziesiątych są to działania bardziej agresywne, nastawione na umocnienie pozycji rynkowej, co daje szansę ekspansji firm na nowe rynki. Przedsiębiorstwa realizując strategię rozwoju rynkowego w większym stopniu rozwijały swe działania na rynkach innych krajów UE, niż na swych rynkach wewnętrznych. Było to wynikiem wprowadzania zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego Unii Europejskiej, likwidujących różnego rodzaju bariery między krajami.<br>Interesującą cechą rozwoju tak rozumianej koncentracji przedsiębiorstw jest wzrost internacjonalizacji wykupów i przejęć firm. Pokazuje to tabl.39 i rys.19.<br>W tabl. 39 i na rys. 19 przedstawiono trzy typy transakcji wykupów i przejęć firm:<br>- transakcje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego