Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Didier Auriol (czwarte miejsce w "generalce"). Ciekawe, gdzie ten 41-letni Francuz nauczył się tak dobrze jeździć po lodzie?

Nie powiodło się tym razem kierowcom Subaru - Richard Burns i Juha Kankkunen zajęli piątą i szóstą pozycję (ich miejsca w klasyfikacji generalnej dokładnie odpowiadały numerom bocznym - fatum?). Strata Kankkunena do Makinena wyniosła blisko 6 min.

Sporo kłopotów z ukończeniem rajdu miał drugi kierowca Seata, Harri Rovanpera. Odmawiający posłuszeństwa silnik (jazda na trzech działających cylindrach) zepchnął go do drugiej dziesiątki (ostatecznie zajął szesnaste miejsce). Z powodu wypadnięcia z trasy punktów nie zdobył też legendarny Stig Blomqvist (Ford Puma VK II). Najmniej szczęścia miał
Didier Auriol (czwarte miejsce w "generalce"). Ciekawe, gdzie ten 41-letni Francuz nauczył się tak dobrze jeździć po lodzie?<br><br>Nie powiodło się tym razem kierowcom Subaru - Richard Burns i Juha Kankkunen zajęli piątą i szóstą pozycję (ich miejsca w klasyfikacji generalnej dokładnie odpowiadały numerom bocznym - fatum?). Strata Kankkunena do Makinena wyniosła blisko 6 min.<br><br>Sporo kłopotów z ukończeniem rajdu miał drugi kierowca Seata, Harri Rovanpera. Odmawiający posłuszeństwa silnik (jazda na trzech działających cylindrach) zepchnął go do drugiej dziesiątki (ostatecznie zajął szesnaste miejsce). Z powodu wypadnięcia z trasy punktów nie zdobył też legendarny Stig Blomqvist (Ford Puma VK II). Najmniej szczęścia miał
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego