Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy żywności
Rok: 1999
Tool oraz zapalniczki. Nazwiska osób, które wylosowały karabińczyki dostępne są po przestaniu pisemnej prośby na adres promocji.
Im więcej przyślesz kuponów, tym większe masz szanse zdobycia ekwipunku!
Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla dorosłych palaczy.


* Deklarowane marki nie mają wpływu na udział w promocji.
Oświadczam, że: mam ukończony 18. rok życia, wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w informatycznej bazie danych firmy Philip Morris Polska S.A. i siedzibą w Krakowie, 31-982 Kraków, Al. Jana Pawła II 196 oraz na ich przetwarzanie zgodnie z treścią ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych [Dz. U. Nr 133, poz
Tool oraz zapalniczki. Nazwiska osób, które wylosowały karabińczyki dostępne są po przestaniu pisemnej prośby na adres promocji.<br>Im więcej przyślesz kuponów, tym większe masz szanse zdobycia ekwipunku!<br>Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla dorosłych palaczy.<br><br>&lt;gap&gt;<br>* Deklarowane marki nie mają wpływu na udział w promocji.<br>Oświadczam, że: mam ukończony 18. rok życia, wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w informatycznej bazie danych firmy Philip Morris Polska S.A. i siedzibą w Krakowie, 31-982 Kraków, Al. Jana Pawła II 196 oraz na ich przetwarzanie zgodnie z treścią ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych [Dz. U. Nr 133, poz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego