Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
i poszczególne punkty sprzedaży detalicznej wykorzystywały tę okazję do podnoszenia cen. Problemem, który już rozważają europejskie sieci handlowe, jest obrona swych marek przed paneuropejskimi markami producentów. Już obecnie sprawę tę analizują francuskie supermarkety. Podobne analizy są prowadzone przez sieci handlowe w Portugalii i Hiszpanii. Zakłada się, że presja cenowa i wyrównywanie się cen między krajami spowodują, że produkty oznakowane markami firm handlowych nie będą już takie tanie w porównaniu z produktami o markach nadawanych przez producentów. Ich konkurencyjność cenowa zapewne zmniejszy się. Leclerc, jeden z dwóch największych francuskich hipermarketów, wprowadził na rynek linię produktów pod nazwą marque repere, czyli marki rekomendowane
i poszczególne punkty sprzedaży detalicznej wykorzystywały tę okazję do podnoszenia cen. Problemem, który już rozważają europejskie sieci handlowe, jest obrona swych marek przed paneuropejskimi markami producentów. Już obecnie sprawę tę analizują francuskie supermarkety. Podobne analizy są prowadzone przez sieci handlowe w Portugalii i Hiszpanii. Zakłada się, że presja cenowa i wyrównywanie się cen między krajami spowodują, że produkty oznakowane markami firm handlowych nie będą już takie tanie w porównaniu z produktami o markach nadawanych przez producentów. Ich konkurencyjność cenowa zapewne zmniejszy się. Leclerc, jeden z dwóch największych francuskich hipermarketów, wprowadził na rynek linię produktów pod nazwą marque repere, czyli marki rekomendowane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego