Typ tekstu: Książka
Autor: Rojek Tadeusz
Tytuł: Jak to się je
Rok: 1992
widelec w lewym, gdy używa się go jednocześnie z nożem; gdy widelec występuje samodzielnie, przechodzi do prawej ręki), i nauczyć je posługiwania się nimi jak abecadła.
Jedna lekcja zapewne nie wystarczy. Taka edukacja wymaga cierpliwości. Dzieci miewają trudności z krojeniem, właśnie wtedy zdarzają się plamy, bo to, co się kroi, wyślizguje się z talerza. Nie kroi się rogalików, rożków, bułeczek - odrywa się je po kawałku i smaruje masłem lub dżemem. Maczanie pieczywa w kawie lub herbacie nie powinno być praktykowane.
Po skończonym śniadaniu starsi lubią jeszcze trochę przy stole posiedzieć i pogadać. Dzieci powinny podziękować i wstać. Przysłuchiwanie się rozmowom starszych
widelec w lewym, gdy używa się go jednocześnie z nożem; gdy widelec występuje samodzielnie, przechodzi do prawej ręki), i nauczyć je posługiwania się nimi jak abecadła.<br>Jedna lekcja zapewne nie wystarczy. Taka edukacja wymaga cierpliwości. Dzieci miewają trudności z krojeniem, właśnie wtedy zdarzają się plamy, bo to, co się kroi, wyślizguje się z talerza. Nie kroi się rogalików, rożków, bułeczek - odrywa się je po kawałku i smaruje masłem lub dżemem. Maczanie pieczywa w kawie lub herbacie nie powinno być praktykowane.<br>Po skończonym śniadaniu starsi lubią jeszcze trochę przy stole posiedzieć i pogadać. Dzieci powinny podziękować i wstać. Przysłuchiwanie się rozmowom starszych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego