Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.21 (17)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
osobiście do oddziału, by załatwić jakąś sprawę - wynika z raportu Ipsos, który zebrał informacje z 31 banków (25 z nich ma też usługi przez Internet i telefon). Co czwarty Polak zleca usługi przez telefon, co piąty używa do tego Internetu. Zdaniem bankowców większy wpływ na to, jaki bank wybieramy, ma wysoki poziom, czyli fachowość i szybkość obsługi (bierze to pod uwagę co drugi klient) niż... niskie koszty prowadzenia rachunku.
AK, KJ

Przez urzędników zapłaciłem już 30 tys. zł za czynsz
SPRAWDZIMY'
Wojciech Mystkowski (60 l.), emeryt
- Kilka lat temu otworzyłem sklep. Umowa z zarządem domów komunalnych gwarantowała, że mogę scedować lokal
osobiście do oddziału, by załatwić jakąś sprawę - wynika z raportu Ipsos, który zebrał informacje z 31 banków (25 z nich ma też usługi przez Internet i telefon). Co czwarty Polak zleca usługi przez telefon, co piąty używa do tego Internetu. Zdaniem bankowców większy wpływ na to, jaki bank wybieramy, ma wysoki poziom, czyli fachowość i szybkość obsługi (bierze to pod uwagę co drugi klient) niż... niskie koszty prowadzenia rachunku.<br>&lt;au&gt;AK, KJ&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Przez urzędników zapłaciłem już 30 tys. zł za czynsz&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;SPRAWDZIMY&lt;/&gt;'<br>&lt;tit&gt;Wojciech Mystkowski (60 l.), emeryt&lt;/&gt;<br>&lt;q&gt;- Kilka lat temu otworzyłem sklep. Umowa z zarządem domów komunalnych gwarantowała, że mogę scedować lokal
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego