Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
klientom.
Za wyborem bezpośrednich kanałów dystrybucji produktów banku przemawia przede wszystkim fakt, że ich zaoferowanie i sprzedaż wymaga personelu o wysokich kwalifikacjach zawodowych. Zadecydował tu ponadto charakter produktów i ich funkcji. Na przykład funkcja podstawowa oferty oszczędnościowej banku wymaga dużego zaufania klienta wobec banku i wysokiego stopnia poufności informacji o wysokości i rodzaju wykładów: istnienie pośrednika między bankiem i klientem mogłoby poważnie naruszyć ten wymóg. W przypadku zaś oferty kredytowej i pozostałych produktów bankowych istnienie pośredników wydłużyłoby czas ich realizacji i wpływało na podnoszenie cen tych produktów.
Produkty banku mogą być zaoferowane w stacjonarnych punktach sprzedaży (oddziałach banku) lub w punktach
klientom.<br>Za wyborem bezpośrednich kanałów dystrybucji produktów banku przemawia przede wszystkim fakt, że ich zaoferowanie i sprzedaż wymaga personelu o wysokich kwalifikacjach zawodowych. Zadecydował tu ponadto charakter produktów i ich funkcji. Na przykład funkcja podstawowa oferty oszczędnościowej banku wymaga dużego zaufania klienta wobec banku i wysokiego stopnia poufności informacji o wysokości i rodzaju wykładów: istnienie pośrednika między bankiem i klientem mogłoby poważnie naruszyć ten wymóg. W przypadku zaś oferty kredytowej i pozostałych produktów bankowych istnienie pośredników wydłużyłoby czas ich realizacji i wpływało na podnoszenie cen tych produktów.<br>Produkty banku mogą być zaoferowane w stacjonarnych punktach sprzedaży (oddziałach banku) lub w punktach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego