Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
dla odbiorcy, ale były mu do tej pory niedostępne lub znajdowały się poza zasięgiem jego doświadczenia.
Postawy modyfikujące przebieg komunikacji wynikają z informacji, które w większości nie są bezpośrednio uzyskiwane z samych właściwości desygnatów, lecz w sposób pośredni, np. z opisów lub relacji innych ludzi. Jeśli problem jest dla nas wystarczająco istotny, nasz stosunek do niego uwzględnia opinie osób, których zdanie jest dla nas ważne. Tworzony jest także przez porównywanie docierających informacji z konsekwencjami naszych uprzednich doświadczeń. Przekaz wiadomości modyfikowany jest przez uczuciowe elementy postaw nadawcy wobec odbiorcy oraz odwrotnie. Im większa sympatia nadawcy do odbiorcy, tym bardziej prawdopodobne jest to
dla odbiorcy, ale były mu do tej pory niedostępne lub znajdowały się poza zasięgiem jego doświadczenia. <br>Postawy modyfikujące przebieg komunikacji wynikają z informacji, które w większości nie są bezpośrednio uzyskiwane z samych właściwości desygnatów, lecz w sposób pośredni, np. z opisów lub relacji innych ludzi. Jeśli problem jest dla nas wystarczająco istotny, nasz stosunek do niego uwzględnia opinie osób, których zdanie jest dla nas ważne. Tworzony jest także przez porównywanie docierających informacji z konsekwencjami naszych uprzednich doświadczeń. Przekaz wiadomości modyfikowany jest przez uczuciowe elementy postaw nadawcy wobec odbiorcy oraz odwrotnie. Im większa sympatia nadawcy do odbiorcy, tym bardziej prawdopodobne jest to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego