Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
przez "Motomagazyn" Clio RT, z silnikiem o pojemności 1,4 litra, z rajdowym Clio Maxi grupy A, wykorzystywanym w mistrzostwach Polski przez Bogdana Herinka (Waldemar Doskocz jeździ takim samym autem).
Nadwozie samochodu seryjnego tylko w ogólnych zarysach przypomina karoserię rajdówki: błotniki są tu węższe, brakuje klatki z rur o wysokiej wytrzymałości. Wnętrze zwykłego Clio jest też na pewno bardziej przytulne, w pełni wyściełane tapicerką, z normalną deską rozdzielczą, bezwładnościowymi pasami bezpieczeństwa i płytko profilowanymi fotelami. Maxi od środka to przewaga treści nad formą - nagie blachy, mocno "trzymające" fotele, szelkowe pasy, system gaśniczy i wyłączniki zasilania.
A jak się nimi jeździ? Zwykłe
przez "Motomagazyn" Clio RT, z silnikiem o pojemności 1,4 litra, z rajdowym Clio Maxi grupy A, wykorzystywanym w mistrzostwach Polski przez Bogdana Herinka (Waldemar Doskocz jeździ takim samym autem).<br>Nadwozie samochodu seryjnego tylko w ogólnych zarysach przypomina karoserię rajdówki: błotniki są tu węższe, brakuje klatki z rur o wysokiej wytrzymałości. Wnętrze zwykłego Clio jest też na pewno bardziej przytulne, w pełni wyściełane tapicerką, z normalną deską rozdzielczą, bezwładnościowymi pasami bezpieczeństwa i płytko profilowanymi fotelami. Maxi od środka to przewaga treści nad formą - nagie blachy, mocno "trzymające" fotele, szelkowe pasy, system gaśniczy i wyłączniki zasilania.<br>A jak się nimi jeździ? Zwykłe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego