Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 02.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
jest wybrać miejsce, w którym nikt graczom nie przeszkodzi.
• Przygotowane materiały pomocnicze uatrakcyjnią rozgrywkę.
• Trzeba mieć na miejscu jedzenie i picie - wychodzenie po kawę czy ciastka psuje klimat.



METROfakty / gry fabularne

• Historia gier fabularnych sięga 1974 r. Wtedy powstała Dangeons & Dragons. Choć była bardzo prymitywna, do dziś wytycza główne zasady budowy tego typu gier.
• Pierwsza gra karciana dla kolekcjonerów powstała na początku lat 90.
• W Stanach Zjednoczonych sprzedano już ponad miliard różnych kart. Idea gry polega na zebraniu i ułożeniu talii kart tak, by w trakcie gry zapewnić sobie zwycięstwo w walce z przeciwnikami. Istnieją setki
jest wybrać miejsce, w którym nikt graczom nie przeszkodzi.<br>&#149; Przygotowane materiały pomocnicze uatrakcyjnią rozgrywkę.<br>&#149; Trzeba mieć na miejscu jedzenie i picie - wychodzenie po kawę czy ciastka psuje klimat.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div&gt;<br><br>&lt;tit&gt;METROfakty / gry fabularne&lt;/&gt;<br><br>&#149; Historia gier fabularnych sięga 1974 r. Wtedy powstała Dangeons &amp; Dragons. Choć była bardzo prymitywna, do dziś wytycza główne zasady budowy tego typu gier.<br>&#149; Pierwsza gra karciana dla kolekcjonerów powstała na początku lat 90.<br>&#149; W Stanach Zjednoczonych sprzedano już ponad miliard różnych kart. Idea gry polega na zebraniu i ułożeniu talii kart tak, by w trakcie gry zapewnić sobie zwycięstwo w walce z przeciwnikami. Istnieją setki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego