Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
piwa. Trudno jest oprzeć się wrażeniu, że czyniła to w sposób niezwykle zbliżony do tradycji polskiego kabaretu politycznego z czasów , gdy śmiech bywał dla twórcy o wiele bardziej niebezpieczny niż zamiłowanie do piwa. Na pierwszy rzut oka kampania piwa "Bosman" to seria wiadomości, która reklamuje produkt zgodnie z jedynie słusznymi wytycznymi. Ich kontekst tworzy jednak, szczególnie przy łącznej interpretacji kolejnych przekazów, czytelny obraz absurdalnej upojnej bezalkoholowości. Wizerunek "Bosmana" kształtowany jest poprzez zestawienie produktu z subiektywnym osobistym oraz pełnym przekonania stwierdzeniem dotyczącym następstw wynikających z sytuacji związanych z piwem bezalkoholowym. Twierdzenia tworzące osiowe znaczenia poszczególnych komunikatów skupiają się na paradoksalnych wobec głównego
piwa. Trudno jest oprzeć się wrażeniu, że czyniła to w sposób niezwykle zbliżony do tradycji polskiego kabaretu politycznego z czasów , gdy śmiech bywał dla twórcy o wiele bardziej niebezpieczny niż zamiłowanie do piwa. Na pierwszy rzut oka kampania piwa "Bosman" to seria wiadomości, która reklamuje produkt zgodnie z jedynie słusznymi wytycznymi. Ich kontekst tworzy jednak, szczególnie przy łącznej interpretacji kolejnych przekazów, czytelny obraz absurdalnej upojnej bezalkoholowości. Wizerunek "Bosmana" kształtowany jest poprzez zestawienie produktu z subiektywnym osobistym oraz pełnym przekonania stwierdzeniem dotyczącym następstw wynikających z sytuacji związanych z piwem bezalkoholowym. Twierdzenia tworzące osiowe znaczenia poszczególnych komunikatów skupiają się na paradoksalnych wobec głównego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego