Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
krajów członkowskich. Pokazuje to tabl.4. Podstawowy wniosek, jaki wynika z danych tabl. 4, to szczególnie istotna rola usług w tworzeniu PKB i ich udział w zatrudnieniu. W ostatnich dwóch dekadach znaczenie usług w krajach Europy Zachodniej znacznie wzrosło. Jest to wynikiem zarówno zwiększania się zakresu różnorodnych usług, jak też względnego spadku znaczenia rolnictwa i przemysłu. Widać z tych danych i to, że w najsilniejszym gospodarczo kraju Europy, w Niemczech, udział przemysłu w tworzeniu PKB jest jednak duży i wynosi prawie 40%. Podobnie jest także w Hiszpanii i Portugalii, ale wynika to z innych przyczyn, a mianowicie z tego, że w
krajów członkowskich. Pokazuje to tabl.4. Podstawowy wniosek, jaki wynika z danych tabl. 4, to szczególnie istotna rola usług w tworzeniu PKB i ich udział w zatrudnieniu. W ostatnich dwóch dekadach znaczenie usług w krajach Europy Zachodniej znacznie wzrosło. Jest to wynikiem zarówno zwiększania się zakresu różnorodnych usług, jak też względnego spadku znaczenia rolnictwa i przemysłu. Widać z tych danych i to, że w najsilniejszym gospodarczo kraju Europy, w Niemczech, udział przemysłu w tworzeniu PKB jest jednak duży i wynosi prawie 40%. Podobnie jest także w Hiszpanii i Portugalii, ale wynika to z innych przyczyn, a mianowicie z tego, że w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego