Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
są to ważne problemy grupy docelowej. Producent napoju przeznacza na ten cel 12 gr od każdej sprzedanej butelki, wyrażając nadzieję, że animowany przez niego ruch z czasem stanie się czymś bardziej autentycznym. Sam w przyszłości widzi swoją rolę jako sponsora takiego zjawiska. Dlatego na wszystkich materiałach RIF pojawiają się gdzieś z boku skromne buteleczki i deklaracje, że "Frugo to tylko napój".
Nie można jednak zapominać, że RIF to nie ruch społeczny, ale komercyjna kampania reklamowa. Jej podstawowym celem jest zwiększenie sprzedaży napoju. Czy młodzież kupi pomysł wykorzystania jej antykomercyjnych emocji do celów komercyjnych? I czy przy okazji kupi też Frugo? Z pierwszych
są to ważne problemy grupy docelowej. Producent napoju przeznacza na ten cel 12 gr od każdej sprzedanej butelki, wyrażając nadzieję, że animowany przez niego ruch z czasem stanie się czymś bardziej autentycznym. Sam w przyszłości widzi swoją rolę jako sponsora takiego zjawiska. Dlatego na wszystkich materiałach RIF pojawiają się gdzieś z boku skromne buteleczki i deklaracje, że "Frugo to tylko napój". <br>Nie można jednak zapominać, że RIF to nie ruch społeczny, ale komercyjna kampania reklamowa. Jej podstawowym celem jest zwiększenie sprzedaży napoju. Czy młodzież kupi pomysł wykorzystania jej antykomercyjnych emocji do celów komercyjnych? I czy przy okazji kupi też Frugo? Z pierwszych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego