Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 11.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
jego cechę identyfikacyjną. Piotr Najsztub (TVN) opracował strategię siadania oraz wstawania podczas zadawania pytań, a za inspirację posłużyła mu chyba choreografia do "Jeziora łabędziego". Niezależnie od tego specyficznego baletu wykonywanego w obliczu gościa Najsztub jest bez wątpienia telewizyjną osobowością - budzi sprzeczne emocje. Jego rozmowa z prezydentem Kwaśniewskim wywołała dyskusję, czy z głową państwa można rozmawiać, krążąc wokół niej jak sęp. Fakt, że Najsztub jest cały czas w ruchu, ma podkreślać jego niepokój w sprawach, o które pyta, a także niecierpliwość w uzyskaniu jak najszybszej odpowiedzi. Na kontrze dla kreacji Najsztuba ustawił się Tomasz Lis (Polsat), zachowujący elegancki umiar.

Znakiem rozpoznawczym Moniki Olejnik
jego cechę identyfikacyjną. Piotr Najsztub (TVN) opracował strategię siadania oraz wstawania podczas zadawania pytań, a za inspirację posłużyła mu chyba choreografia do "Jeziora łabędziego". Niezależnie od tego specyficznego baletu wykonywanego w obliczu gościa Najsztub jest bez wątpienia telewizyjną osobowością - budzi sprzeczne emocje. Jego rozmowa z prezydentem Kwaśniewskim wywołała dyskusję, czy z głową państwa można rozmawiać, krążąc wokół niej jak sęp. Fakt, że Najsztub jest cały czas w ruchu, ma podkreślać jego niepokój w sprawach, o które pyta, a także niecierpliwość w uzyskaniu jak najszybszej odpowiedzi. Na kontrze dla kreacji Najsztuba ustawił się Tomasz Lis (Polsat), zachowujący elegancki umiar.<br><br>Znakiem rozpoznawczym Moniki Olejnik
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego